16. 1. 2012.

Sos od pečuraka

Veoma sam se iznenadila kada sam pronašla recept za sos od pečuraka u kome je karanfilić. Kupila sam karanfilić mleveni u zdravoj hrani, ali nisam imala prilike da ga upotrebim do sada. Uglavnom sam ga stavljala u kuvano vino. Ovo je za mene nešto novo i morala sam da probam, svidelo mi se. Mislim da ću ubuduće ovako da pravim sos od pečuraka.

Potrebno je:
0,5 kg šampinjona
1 glavica crnog luka
200 ml slatke pavlake( nije greška)
2 kašike gustina
1 kašičica mlevenog karanfilića
so, biber, ulje

Očistite pečurke i iseckajte ih na listiće. Crni luk iseckajte.
Dinstajte luk dok ne omekša, dodajte pečurke. Sipajte pavlaku, posolite, pobiberite i dinstajte 15 minuta.
Ako je sos malo ređi (pečurke puste dosta tečnosti) dodajte gustin.
Ukusan i brzo se sprema. 

2 коментара: