30. 1. 2014.

Vanilice sa kvascem

Venilice sa kvascemOd ovog testa možete praviti različite oblike, nije nužno da to budu vanilice. Testo nije teško za izradu, a kolači su vazdušasti zbog kvasca. Kolači koje sam ja probala bili su u obliku školjki, meni su se otvarale i džem je curio, pa sam se zato odlučila za ovu verziju.

Za Vanilice vam je potrebno:

250 g masti
2 kašike šećera
1 jaje
1 kocka svežeg kvasca
250 ml mleka
500 g brašna

U mlako mleko dodajte 1 kašičicu šećera i izmrvite kvasac, ostavite da kvasac nadođe.
Umutite mast sa 2 kašike šećera, dodajte jaje. U umućenu masu dodajte kvasac i postepeno dodajte brašno. Zamesite glatko testo koje se ne lepi za ruke.
Oklagijom razvucite tanko testo (zbog kvasca će malo da naraste) i modlom vadite vanilice.
Pecite ih na 180 stepeni 10-15 minuta.
Vruće lepite džemom po želji, ja sam ove vanilice lepila limun kremom.


Vanilice sa kvascem

Vanilice sa kvascem

3 коментара:

  1. jel moze margarin da se stavlja

    ОдговориИзбриши
  2. Ja stvarno ne znam da li postoji neko ko ne voli vanilice.Postoji samo jedan problem sa njima.Kao pravimo ih da se nadju a one nestanu kako ih postaviš na sto.Ove tvoje su predivne.Pozdrav sa sunčanog Novog Zelanda

    ОдговориИзбриши
  3. @Anoniman

    Može naravno.

    @Dzoli

    potpuno si u pravu, nestanu za tren oka.

    ОдговориИзбриши