24. 2. 2014.

Radine papaline

Ako volite ribu, a dosta vam je konzervirane hrane, možete sami da napravite domaće, ukusne sardine. Recept sam dobila od moje kolegenice Rade, koja je rekla da su moje ukusnije od njenih, samo zato što sam ja u moje sardine dodala beli luk i grančicu ruzmarina. Prepustite se i sardinama dodajte začine koje najviše volite.

Radine papaline

Radine papaline

Potrebno je:
500 g očišćenih papalina
180 ml vode
90 ml ulja
1 kašika sirćeta
1 kašičica soli
3 čena belog luka
1 grančica ruzmarina
biber, 1 kocka za supu

Očistite papaline, odsecite im glave.
U šerpu stavite papaline, sipajte vodu, ulje, sirće, so, kocku, biber, beli luk i ruzmarin. Pustite da sve proklljuča, zatim smanjite na najmanji podeok (0,5) i kuvajte 2 sata bez otvaranja (u ovom slučaju najbolje bi došao providan poklopac). Posle 2 sata ugasite ringlu i pustite da se sardine ohlade.


Salata od papalina
Salata od papalina

Нема коментара:

Постави коментар