5. 10. 2012.

Slatke šargarepe

Ove šargarepe su za mene više bile izazov i sama slika me je privukla, nego sam recept.
Verovali ili ne, veća je trka bila naći lišće šargarepe, za dekoraciju, na početku jeseni nego bojazan da šargarepe neće biti "prave".

Pre dva meseca sam sasvim slučajno otkrila forum na kojem između ostalih i Joli objavljuje svoje recepte, i tu sam videla ove zanimljive šargarepe, i naravno odmah sam se zainteresovala.
Nisam se striktno pridržavala recepta, tj. ona je mesila testo, a ja sam iskoristila lisnato testo.
Modle koje sam koristila za šargarepe su slične kao modle za slane kornete, u stvari to su fišeci napravljeni od hamera obloženih folijom i u ovom slučaju fišeci su manji ili tanji, kako god, od fišeka za slane kornete.
Ja sam napravila 5 fišeka, ali bilo bi bolje kad biste imali 10 komada da ispečete celu količinu, jer ako vam testo odstoji uhvati se mala korica, što i nije baš lepo kad se ispeku, kao da su ispucale.

Potrebno je:


1 kocka (250 g) lisnatog testa
modle za šargarepe
250 g slatke pavlake
narandžasta jestiva boja

Lisnato testo istanjite u obliku kocke, dimenzije 30x30 cm. Isecite trake širine 3 cm, imaćete 10 trakica.
Trake obmotajte oko fišeka, i obojite ih. Sipajte boju, dodajte malo vode i možete početi sa bojenjem. Pre nego počnete da bojite trake, četkicu dobro iscedite, da testo ne upije vodu.
Poređajte "šargarepe" i pecite ih 15 minuta na 200 stepeni, prethodno zagrejte rernu.
Umutite slatku pavlaku i punite ohlađene "šargarepe"
Kad budete pravili fišeke vodite računa o otvoru, tj. o širini fišeka, da li će moći špric za ukrašavanje da "uđe" u šargarepu i da je napuni.




Нема коментара:

Постави коментар