7. 8. 2011.

Šnicle u sosu od luka

Ovde je bitan sos, tako da ću napisati samo recept za sos, a meso i prilog možete spremiti po sopstvenom izboru. Na slici ćete videti kako sam ja pripremila i može vam biti ideja za vaš ručak.
Sos je fantastičan, tako da odmah možete da pravite sa duplim merama.
Ovo je obična mera.

Potrebno je:
Budžet: 100 RSD ( 1€ )
Pripremanje: 30 minuta

4 kašike ulja
2 kašike šećera
3 kašike soja sosa (ja sam stavila ljuti soja sos)
kašika balzamiko sirćeta
1 kašika gustina
5 dl supe od 1 kocke

Skuvajte supu, ili samo stavite kocku u posudu sa vrelom vodom da se otopi. U činiji izmešati gustin, soja sos i sirće da bude glatka tečnost bez grudvica.
Na ulju pržite šećer dok ne počne da žuti, smanjite temperaturu, dodajte umućeni sos i zalijte jednim delom supe.. Mešajte dok ne dobijete fini sos. Dodajte ostatak supe, pustite da provri. Isključite ringlu i ostavite sos da još vri, povremeno promešajte. Dodajte mladi luk iseckan na sitne komade, u ovom slučaju ja sam luk izostavila.
Preko ispečene kremenadle stavila sam kašičicu aromatičnog maslaca sa peršunom. 

Нема коментара:

Постави коментар