1. 6. 2015.

Rezultati igrice - Ajme, koliko nas je!

Rezultati igrice Ajme koliko nas je za maj 2015

Pre svega bih htela srdačno da se zahvalim svima koji su učestvovali u ovomesečnom krugu igrice Ajme, koliko nas je! Izuzetno sam srećna što ste se odazvali u tolikom broju i hvala vam za inspiraciju i nove recepte kojima ću obradovati svoje ukućane. Takođe mi je drago što smo u ovom krugu imali i jednog food blogera :-)

Recepti su poređani u redosledu kojim su pristizali. Kliknite na linkove i uživajte u ovim divnim receptima sa spanaćem. :)















Moja kuhinjica (Svetlana)




Ekspres lonac (Tanja)


Višnjin kutak (Višnja)








Coolinarija (Nale)


















Kuvaj za me (Vanja)
Spanać čorba






Moja slatka kuhinja (Nataša)
Salata od mladih listova spanaća i jaja


Pita od spanaća i fete


Prekratak dan (Ingrid)


Bilo mi je veliko zadovoljstvo i jako sam uživala u ulozi domaćice. Odluka nije bila nimalo laka, jer sam dobila mnoštvo lepih, kreativnih i raznovrsnih recepata. Nažalost, morala sam izabrati samo jednog pobednika, pa tako ulogu domaćice predajem Maji sa bloga Cooks and Bakes :) Još jednom od srca hvala svima koji su učestvovali.

4 коментара:

  1. Nisam mogla da učestvujem ali hvala vam svima na divnim receptima i uopšte temi!
    Savršeno!

    ОдговориИзбриши
  2. Divna zbirka receptića sa spanaćem. Bravo, društvo!

    ОдговориИзбриши
  3. Waooww, Snežana, ovo je izuzetno lepa zbirka recepata i čestitam svim učesnicima, Pobednici Maji i tebi na odličnoj ulozi domaćice.

    ОдговориИзбриши