28. 9. 2012.

Punjeni paradajz

Ove godine nismo se baš najeli lepog i sočnog paradajza, ili je bio bled ili je imao tvrdi srednji deo, iako je spolja izgledao lepo crveno nije takav bio unutra. Uprkos svemu tome rešila sam da napravim prvi put ove godine punjeni paradajz, i ujedno to je moja ulaznica za igru "ajme koliko nas je."
Može biti lagani obrok ili prilog uz meso.
Količinu odredite sami prema broju osoba za koje kuvate, ja sam spremala za nas troje.
Punjeni paradajz | magicnaoklagija.blogspot.com

Potrebno je:


  • 3 paradajza srednje veličine
  • 1 glavica crnog luka
  • 2 češnja belog luka
  • 1 kašika pirinča
  • 4 pečurke ( u ovom slučaju koristila sam prvi put pečurke braon boje)
  • 1 crvena paprika
  • 1 bebi kašičica mlevenog karanfilića


Paradajz operite i osušite. Oštrim nožem odsecite gornji deo paradajza, napravite poklopac.
Izdubite paradajz malom kašičicom i sačuvajte sredinu.
Na malo ulja izdinstajte sitno iseckan crni luk. Dodajte sitno iseckan beli luk. Crvenu papriku iseckajte na male kockice. Dodajte papriku u izdinstani luk. Ostavite neko vreme a zatim dodajte izvađenu sredinu paradajza. Dodajte krupno iseckane šampinjone.  Zatim dodajte pirinač i pustite da se kuva 10 minuta ili imate i opciju da ranije skuvate pirinač i samo ga dodate u izdinstno povrće. Posolite i dodajte  jednu  bebi kašičicu mlevenog karanfilića.
Napunite pripremljen paradajz, zatvorite i stavite da se peče na180 stepeni 30 minuta.
Kada je paradajz gotov pospite ga sitno seckanim peršunom.




Нема коментара:

Постави коментар