4. 5. 2015.

Ajme, koliko nas je - tema za maj 2015.

Spanać - Magična Oklagija

Drage blogerke, izvinjavam se na manjem kašnjenju, jer kada me je Milica sa bloga Recepti sa preporukom obavestila da ću biti domaćica igrice Ajme, koliko nas je! za mesec maj, bila sam na slatkim mukama - šta odabrati, a da pritom bude pravi izazov i privuče što više učesnica. Troumila sam se između avokada, kelja i spanaća. Onda sam shvatila da su sve predložene biljke zelene boje i bogate svaka na svoj način. Posle dugog razmišljanja, ipak sam se odlučila da to bude spanać. Spanaća trenutno ima u izobilju na pijaci, a ako niste ljubitelj istog, ovo je prilika da mu date šansu, da se povežete i zavolite bar nakratko.

Da budem iskrena, ja nisam ljubitelj termički obrađenog spanaća, ali ga u posledenje vreme sve više koristim sirovog u pripremanju salata.
Moj predlog vama je salata sa baby spanaćem.

Na kraju, ali ne manje važno, želela bih da se zahvalim prethodnoj domaćici Milici, što mi je ukazala tu čast i zadovoljstvo da ovog meseca ja budem domaćica. Hvala!

Svoje recepte šaljite mi imejlom na radovanovic.sneza@gmail.com
Sa nestrpljenjem očekujem vaše recepte! :)

Salata sa baby spanaćem i pinjolima - Magična Oklagija

12 коментара:

  1. Čestitam na domaćinstvu, super namirnicu si odabrala!

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam ti na ulozi domaćice za ovaj mesec...odličan izbor namirnice...srećno svima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zorice, hvala puno! Drago mi je da ti se sviđa i da ćete obe učestvovati :-)

      Избриши
  3. Čestitke, sviđa mi se odabir namirnice i lako je dostupan.

    ОдговориИзбриши
  4. O tako mi je drago što ste Vi domaćica! Učestvujem definitivno!!! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitke za ovomesečnu ulogu domaćice i jako mi se dopada tema koju si nam zadala. Potrudiću se da učestvujem :)

    ОдговориИзбриши
  6. Divna namirnica, čestitam na domaćinstvu :-)

    ОдговориИзбриши