11. 5. 2015.

Brze oblande sa kiselom pavlakom

Oblande jednostavno morate voleti, lako se prave, a još brže pojedu. Moj suprug voli oblande koje se kuvaju satima, šećer i mleko. Da bih izbegla višečasovno nadgledanje karamela, ja sam mu spremila ove koje su gotove bukvalno za samo 20 minuta. Jedini problem je što moraju da odstoje, najbolje preko noći, pritisnute nekim teškim predmetom.

Brze oblande sa kiselom pavlakom


Potrebno je:

  • 1 pakovanje većih oblandi
  • 1 margarin (250g)
  • 400 g šećera
  • 2 čaše kisele pavlake 20% mm
  • 70 g čokolade
  • 300 g mlevenog keksa

Izrada oblande je veoma laka i jednostavna:

  1. U šerpu stavite margarin i šećer i stavite na šporet, da se otope na srednjoj temperaturi.
  2. U otopljeni margarin dodajte čokoladu, mešajte da se čokolada otopi.
  3. U tu masu dodajte 2 pavlake. Dobro promešajte kako ne bi bilo grudvica, dodajte keks i sve promešajte.
  4. Mlakim filom nafilujte oblande (ja uvek filujem rebrastu stranu). Fil je malo mekši, ako želite dodajte još 50 g keksa (moj savet je da prvo napravite po ovom recept, a sledeći put korigujte, ako mislite da treba).
  5. Oblande pritisnite nečim teškim, ja stavim tacnu koja odgovara veličini oblande a preko nje veliki narodni kuvar :-), ostavite najbolje preko noći da odstoji.
  6. Ujutru rano odsecite nekoliko komada, skuvajte kafu i uživajte.

Brze oblande sa kiselom pavlakom

Brze oblande sa kiselom pavlakom

Brze oblande sa kiselom pavlakom

Brze oblande sa kiselom pavlakom

Нема коментара:

Постави коментар