25. 5. 2020.

Ovsena kaša sa matcha čajem i pistaćima

Ovsena kaša sa matcha čajem i pistaćima

Ovo je jedan brz recept za koji sam isprva planirala da bude objavljen samo na Instagramu (@magicna_oklagija). Onda sam pomislila da nešto ovako lepo, zdravo i jednostavno sigurno zaslužuje da bude i na blogu i sigurna sam da će mnogima koristiti. Nema striktno određenih mera, sve zavisi od vašeg ukusa, tako da je kreativna sloboda u potpunosti u vašim rukama. Probajte i javite mi kako vam se dopada ova kombinacija ukusa :)

Ovsena kaša je jedan od najjednostavnijih a najboljih načina da započnete dan. Pružićete svom organizmu integralnu žitaricu, dosta vlakana, minerala i vitamina, ako ovsenu kašu dodatno obogatite svežim ili zamrznutim voćem. Studije pokazuju da fitonutrijenti u integralnim žitaricama pomažu kod mnogih hroničnih oboljenja i da, između ostalog, mogu smanjiti rizik od srčanih oboljenja, dijabetesa tipa 2 i gojaznosti. Još jednan plus - ovsena kaša se brzo sprema (za ovu je trebalo oko 5 minuta).

Potrebno je:


Ovsene pahuljice
Ovseno mleko
1 kašika čija semenki
1 kašičica mača čaja
1 kašičica mlevenog lana
1 kašičica mlevenog konopljinog semena
Voće po izboru
Badem u listićima
Seckani pistaći

Priprema:


Odvojiti u posudi željenu količinu ovsenih pahuljica, posuti kašikom čija semenki i preliti ih mlekom po izboru.
Kuvati na laganoj vatri dok pahuljice ne počnu da upijaju mleko a čija formira želatinasti sloj. Umesto kuvanja, možete staviti vatrostalnu činiju u mikrotalasnu na 1,5 minut.
Skloniti sa vatre, dodati mača čaj (ja sam koristila ceremonial matcha), lan, konoplju.
Naseći voće po izboru (ja sam koristila jagode i pola banane).
Dodati sirovi badem u listićima i seckane pistaće za krckavost i dodatne minerale i uživati :)

Ovsena kaša sa matcha čajem i pistaćima


Ovsena kaša sa matcha čajem i pistaćima





Нема коментара:

Постави коментар