13. 8. 2011.

Slatka pogača

Potrebno je:
500g brašna
20g kvasca
250-300ml  mlakog mleka
100g šećera
1 ravna kašičica soli
100g margarina
1 vanilin šećer
2 kašike ruma
šaka suvog grožđa
šaka seckanih badema
šaka kandiranog voća
šaka badema iseckanog na listiće

U veću šolu stavite kvasac,  dodajte kašičicu (od onih 100g) šećera i polovinu mlakog mleka. Ostaviti da kvasac nadođe. Margarin istopite i ostavite da se ohladi.
U vanglu sipajte brašno(ne celu količinu) dodajte badem, grožđe, kandirano voće, šećer, , soli,žumance,  vanilin šećer, dodajte nadošao kvasac i mesite. Dodajte ostatak brašna i mleka i margarina, rum. Dobro umesite da dobijete glatko testo. Ostavite da se odmori 10 min. Manju tepsiju nauljite i pospite sa brašnom.  Stavite pogaču, premažite je umućenim jajetom  i pospite sa listićima badema. U sredini napravite nožem krstić. Ostaviti da nadođe. Peći u prethodno zagrejanoj rerni 35 min, na 180 step.
Listiće badema sam sama pravila. Pokušavala sam da ih kupim ali nigde ih nema, barem tamo gde sam ih ja tražila. Šaku badema sam skuvala, samo toliko da voda proključa. Dok su bili još vrući oljuštila sam ih i nožem koliko sam mogla, a malo sam mogla, sekla sam badem na listiće.  Kad nema boljih dobri su i ovi.


Нема коментара:

Постави коментар