1. 2. 2012.

Supa od komorača

Komorač :-). Ko bi rekao da od toga može nešto da se napravi. Gledajući Rudolfa na tv-u, shvatila sam kako se jednolično hranimo i koliko vrsta povrća ne poznajemo. Iz tog razloga htela sam da probam nešto novo, nešto drugačije. Naravno, nisam naišla na oduševljenje nekih članova, čak nisu hteli ni da probaju. Ja sam probala i svidelo mi se, ali nije nešto što bih često jela. Malo sam recept promenila, dodala sam krompir i brokoli, jer ukus komorača mi je nepoznat. Sve u svemu bilo je ukusno, treba malo promeniti jela.

Potrebno je:
  • 1 srednji komorač
  • 1 krompir
  • brokoli (manja glavica)
  • 1 crni luk
  • 2 čena belog luka
  • 100 ml pavlake za kuvanje

Priprema:

  1. Iseckajte crni i beli luk.
  2. Očistite komorač i iseckajte ga na krupnije komade (kasnije ćete ga miksati).
  3. Krompir iseckajte na kockice. Operite brokoli i iskidajte ga na sitne komade.
  4. Dinstajte crni i beli luk. Dodajte iseckan komorač i krompir (potrebno im je isto vreme da se skuvaju).
  5. Kocku supe nalijte sa 0,5 l tople vode i ostavite 5 minuta da odstoji, da se kocka otopi.
  6. Supom nalijte povrće. Kuvajte 20 minuta, dodajte brokoli i kuvajte još 15 minuta.
  7. Posolite, pobiberite.
  8. Kada je povrće skuvano, štapnim mikserom sve izmiksati, dodajte pavlaku i pustite da provri. Ako vam je supa previše gusta, dodajte još vode.
  9. Supu možete servirati sa krutonima ispečenim u rerni.

Čorba od komorača
Čorba od komorača
Čorba od komorača

1 коментар:

  1. imala sam ove godine komorač na vrtu i nisam baš znala što sa njima, eto isprobat ću ovu juhu jako zanimljivo

    ОдговориИзбриши