5. 10. 2011.

Bela pita

Jedan veoma lep i ukusan kolač. Davno sam ga pravila i bojala sam se da sam izgubila recept, ali sva sreća tu je. Podeliću recept sa vama i ujedno sačuvati recept.

Potrebno je:
za kore

100 g margarina
130 g šećera
1 kisela pavlaka
400 g brašna
1 prašak za pecivo

Napraviti testo od navedenih sastojaka i redosledom kako sam napisala. Dobićete otprilike 800 g testa, za 4 kore to je po 200 g po kori, tako je najbolje jer će vam sve kore biti jednake. Napravite od testa valjak dužine papira za pečenje, stavite ga na sredinu i oklagijom razvucite koru veličine papira. Prethodno isecite papir veličine pleha 31x21. Pecite na prevrnutom plehu 10 minuta na 150 stepeni, i još 5 minuta ostavite u rerni da se ohladi. Ispecite 4 kore. Kore pre pečenja izbockajte viljuškom, da ne narastu.

fil
500 ml  mleka
3 kašike gustina
2 kašike brašna
3 kašike pudinga sa ukusom slatke pavlake(ovo nije u receptu, sama sam dodala)
250 g margarina
250 g šećera u prahu
1 šlag umućen
sok od pola limuna

U činiji izmešajte brašno, gustin, puding i skuvajte kao puding u pola litre mleka.
Margarin umutite sa šećerom. Dodajte ohlađeni fil, umutite, dodajte sok od limuna, i umućen šlag. Sve sjedinite i umutite da dobijete jednoličnu masu, ja sam umutila mikserom. Ostavite fil nekoliko minuta da se ohladi u frižideru.
Filujte. Poslednju koru ne filujte, samo malo premažite filom koji vam ostane u vanglici, čisto da kokos može da se zalepi.

Pospite kokosom.


Нема коментара:

Постави коментар