4. 12. 2011.

Snežna torta

U isčekivanju prvog snega, evo jedne snežne torte. Jednostavno nisam mogla da joj odolim. Torta se brzo pravi i nije uopšte teška ni za jelo ni za izradu. Svideće vam se, probajte.

Potrebno je:
za koru:

3 jajeta
90 g šećera
kora od jednog limuna
100 g brašna
pola kašičice praška za pecivo

Prvo umutite koru, dok se kora hladi brzo ćete napraviti fil.
Kalup sa štipaljkom (taj ja koristim 26 cm) obložite papirom za pečenje. Zagrejte rernu na 170 stepeni.
Žumanca penasto umutite sa 2 kašike tople vode i šećerom. Posebno umutite belanca u čvrst sneg. Polako kašikom dodajte umućenim žumancima, promešajte lagano. Dodajte brašno pomešano sa praškom za pecivo. Lagano mešajte i stavite da se peče, 20 minuta na 175 stepeni.
Dok se patišpanj peče spremite krem.

Za krem:

4 kisele pavlake 20% mm
250 ml slatke pavlake
100 g šećera
4 kašike soka od limuna
300 g šumskog voća

Želatin sipajte u posudu, zalijte sa 2 kašike vode, ostavite da nabubri.
Ugrejte sok od limuna i dodajte želatin, mešajte dok se želatin skroz ne otopi, sok ne sme da provri.
U vanglicu izručite pavlake i dodajte šećer. Dodajte želatin i  krem stavite da se ohladi (najbolje u frižider).  Kad krem počne da se steže, dodajte umućenu slatku pavlaku.
Koru izvadite iz kalupa, ali je opet i vratite, samo je skinite sa papira i odvojte je od obruča da kasnije nemate problem.
Kora mi je ispala malo deblja i da sam imala vremena sigurno bih je presekla na pola. Ali sada je ovako.
Koru staviti u kalup, sipati ohlađeni krem preko. Ostavite malo krema da napravite kuglice. Ja sam stavila puslice od jagoda i pravila sam kuglice od krema. U sredinu rasporedite šumsko voće (ja nisam odleđivala, posula sam šećerom u prahu). Ukrasite po želji, ja sam ovako uradila.
Hladite je najmanje 6 sati.
Skinite obruč i  PRIJATNO.




Нема коментара:

Постави коментар