12. 12. 2011.

Salata od sočiva sa slaninom

Već sam jednom probala salata od sočiva, i veoma mi se svidela, ali to je bila posna varijanta  tako da sam rešila da napravim mrsnu. Čime nego sa slaninom.  Mere ne postoje jer sam spremala od prilike, i sa sastojcima koje sam imala trenutno u frižideru.  Ova moja salata može vam biti predlog ili osnova za neku vašu varijantu. 

Potrebno je

parče slanine
1 praziluk
pečurke
sočivo
ulje, balzamiko sirće, so
biber, kim, mleveni kim

Imajte u vidu da će sočivo da nabubri , ja sam sipala sočivo u manju činiju. Isperite ga i ostavite ga u većoj činiji(manja je poslužila kao merica)  da odstoji najmanje 20 minuta. 
Za to vreme dok soćivo stoji, sitno iseckajte praziluk, posolite ga i pobiberite. Za svu pripremu koristila sam jednu šerpicu (nelepljivu teflon). Slaninu iseckajte na kockice i ispecite na suvo.  Kada je gotova izručite je na papir pazeći da vam koliko toliko ostane ulja da propržite pečurke na toj masnoći. Pečurke očistite i iseckate na listiće. Ubacite pečurke u šerpicu i dinstajte ih oko 5 minuta stalno mešajući, pazite da ne puste previše tečnosti. I pečurke prebacite na ubrus, a tečnost koju su pustile sačuvajte za dresing. 
Kada ste sve to uradili stavite da se kuva sočivo. Kuvajte 20 minuta na srednjoj  temperaturi,dodajte kašičicu kima, i malo mlevenog kima,  bolje da probate da budete sigurni. Kada je skuvano sočivo procedite ga pomoću velike cediljke. Ostavite da se prohladi.  Ohlađeno sočivo  dodajte praziluku, promešajte, dodajte pečurke, slaninu, promešajte. 
Napravite dresing: ako vam je ostala tečnost od pečuraka sipajte je u činiju, dodajte ulje od semenki grožđa, balzamiko sirće, na vrh kašičice šećera. Promešajte i obavezno probajte da vidite da li treba nečeg više dodati ili ne, zbog ukusa. Sve promešajte i stavite da se ohladi. 
Ja sam zadovoljna kakav sam ukus dobila od ove kombinacije, vi možete dodati sastojke koje najviše volite. 

Нема коментара:

Постави коментар