22. 8. 2013.

Kandirani đumbir

Đumbir nije moj omiljeni začin, ali ako je neophodan u nekom kolaču, onda vredi razmisliti.
Skoro uvek sam ga koristila u prahu, u novije vreme u pripremi kineskih jela počela sam da koristim i svež.
Kandirani, ni na kraj pameti, ali eto probala sam i to. Nije me nešto oduševio, ali kao što rekoh zbog kolača vredi se pomučiti.

Za kandirani đumbir potrebno je:

170 g đumbira
šećer

Oljuštite đumbir i iseckajte ga na približne veličine, na listiće ili na šire trakice.
Stavite ga u šerpicu, prelijte ga vodom. Kuvajte ga pola sata na laganoj temperaturi.
Procedite i izmerite ga (dobila sam 126 g skuvanog đumbira)  Vratite ga u šerpicu i dodajte mu istu količinu šećera i 3 kašike vode. Kuvajte ga na laganoj vatri dok ne postane providan i dok tečnost ne ispari.
Za kolač mi je bio potreban i sirup od đumbira, tako da sam sačuvala 3 kašike istog. 

Šećer u prahu pospite na papir za pečenje, gotov đumbir uvaljajte u šećer da svaki deo đumbira bude prekriven šećerom.
Videla sam da kandiranog đumbira ima u dm-u, moraću da ga kupim samo da bih uporedila ukus, jer ovo je jedini ukus za koji znam.

Нема коментара:

Постави коментар