17. 10. 2013.

Čatni od paradajza

Ovaj čatni od paradajza se jednostavno sam nametnuo da ga napravim. Dobila sam priličnu količinu domaćeg paradajza, neprskan, sladak i valjalo ga je što pre iskoristiti. Takvo povrće za nas koji živimo u gradu je pravi poklon.

Paradajz koji sam dobila je sorte volovsko srce, veoma je ukusan i lako se ljušti, tako da je ovaj čatni bio veoma ukusan i pravila sam ga tri dana zaredom. Savršen je kao dodatak jelu (mesu), kao namaz, a mislim da bi mogao u potpunosti da zameni kečap u pici. Obavezno probajte!


Za čatni je potrebno:
(originalni recept)

6 većih paradajza
4 ljute papričice
1 kašika izrendanog đumbira
1 kašičica kima
1 kašičica kurkume
1 kašičica mlevene slatke parike
3 lovorova lista
2 kašike gustina
2 kašičice soli
2 kašike šećera
1 stabljika lista celera

Paradajz iseckajte na sitnije komade, ljutu papričicu isecite po dužini i očistite je od semenki koliko možete.
Đumbir narendajte.
U dublju šerpu sipajte 3 kašike ulja, dodajte začine (kurkumu, papriku, kim, lovor) propržite malo da puste aromu. Dodajte iseckan paradajz. Pustite da se ukrčka. Dodajte ljutu papričicu. Krčkajte 20 minuta. Količina tečnosti umnogome će vam zavisiti od vrste paradajza koju budete koristili. Ova sorta koju sam ja koristila dosta je tečna i malo duže sam sve kuvala.
Uzmite nekoliko kašika tečnosti od paradajza i pomešajte sa gustinom. Dodajte umućeni gustin. Posolite, dodajte šećer. Krčkajte još 5 minuta i na kraju dodajte iseckan list celera.



Нема коментара:

Постави коментар