1. 1. 2012.

Pite kao štrudle

Sa ovim receptom, štrudle sa korama, odjednom pravite tri pite. Veoma je praktično u slučaju da vam dođu gosti ili kad su neka slavlja i hoćete da napravite više vrsta pita.
Ja najčešće pravim sa sirom, pečenim paprikama i zeljem. Ovoga puta sam umesto zelja upotrebila spanać, to je ujedno i proba sa začinom sumak koji sam letos dobila kao poklon. Ako pravite sa spanaćem, ne morate da imate sumak, već napravite svoju savršenu kombinaciju uz neki drgi začin koji volite.
Možete praviti i slatku varijantu ovog recepta, samo dodajte 2 čaše od kiselog mleka šećera, pravite sa orasima, makom...

Potrebno vam je:
0,5 kg tankih kora
3 jajeta
2 čaše (od jogurta) griza
2 čaše jogurta
1 prašak za pecivo
1 čaša ulja

I fil
10 pečenih paprika

II fil
2 jajeta 
300 g sira

III fil 
500 g spanaća
2 crna luka
2 kašičice soli
1 kašičica crnog bibera
2 kašike sumac-a
1 kašika kumina
sok od jednog limuna
šolja ulja


Napravite filove. Pečene paprike očistite od semenki i ostavite da se ocede od viška tečnosti.
Operite spanać, iseckajte na trakice. Sitno iseckajte i izdinstajte 2 glavice crnog luka, ostavite da se ohladi. Ohlađeni luk dodajte u spanać i dodajte ostale sastojke. Promešajte. Umutite jaja za treći fil. Dodajte sir.
Pakovanje kora podelite na tri dela, obično dobijete 15 kora u pakovanju, znači po 5 kora za rolat. 
Mikserom umutite jaja, ulje, jogurt, griz , prašak za pecivo. 
Svaku koru (4) namažite smesom od jogurta, ja stavim po jednu kutlaču smese, a na poslednjoj (5) stavite fil. Zavijte u rolat. Tako ponovite još dva puta, sa dva različita fila.
Stavite u pleh i pecite 40 minuta na 170 stepeni. 
Možda sam malo iskomplikovala sa pisanjem, pravljenje ove štrudle nije teško.
Ostalo mi je malo fila od spanaća , sa njim ću da napravim projice sa spanaćem.

Нема коментара:

Постави коментар