2. 7. 2012.

Pizza srca

Jedna neobična pica.

Za testo je potrebno:
270 g belog brašna
70 g integralnog brašna
20 g ovsenih pahuljica
40 g šećera
1/2 kašičice soli
1/2 kvasca
40 g maslaca sobne temperature

Za fil :
po sopstvenom izboru, možete čak neku salatu koju volite da stavite u srca.
Ja sam koristila

pečurke
šunku
mocarelu
masline iseckane

U veću šolju ( ja imam šolju koju koristim za kvasac) stavite svež, izmrvljen kvasac, dodajte 1 kašiku šećera, i mlako mleko. Ostavite da kvasac nadođe.
U posudu, (u kojoj ćete mesiti) sipajte izmerene kolićine brašna, obe vrste, ovsene pahuljice, 1 kašiku šećera, i malo soli. Dodajte kvasac i zamesite testo, dodajte maslac i nastavite da mešate sve dok se testo ne odvoji od ruke.  Testo podelite na 10 loptica veličine ping pong loptice.  Ostavite da se odmara 15 minuta.
Lopticu malom oklagijom rastanjite u manji pravougaonik, rukama urolajte i na krajevima napravite male špiceve. Plastičnom lopaticom na sredini napravite otvor. Gornju stranu povucite prema sredini i napravite oblik srca. Rukom malo pritisnite stranice i napunite ih filom.
Ostavite da odstoje 30 minuta, pecite ih na 170 stepeni 20 minuta.

4 коментара:

  1. Анониман3. јул 2012. 05:51

    Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična ideja i ne bih se bunila da mi voljena osoba servira pizzu u obliku srca

    ОдговориИзбриши
  3. @What's for dessert? :-), slažem se. Samo što sam ja bila ta koja je servirala :D

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo mi je tako originalno i lijepo. Odlična pizza , u obliku srca je zbilja posebna !

    ОдговориИзбриши