29. 4. 2012.

Kaneloni

O njima nisam ni razmišljala dok ih nisam videla u prodavnici u Dubaiju, kad sam bila u gostima kod sina. Odmah sam dobila želju da ih kupim, ali bilo bi besmisleno nositi ih odande.

Ovo je bio pravi izazov za mene u svakom smislu, probati nešto novo, i naći neki proizvod kod nas koji je na drugim mestima svakodnevnica. S obzirom da nisam viđala kanelone kod nas, izazov je bio veliki.
Uvek može da se improvizuje, ali ja sam baš htela prave jer sam ih već videla. 
Razmišljala sam gde mogu da se nabave, neki hipermarketi su mi padali na pamet, ali nikako da krenem u obilazak. Sasvim slučajno, u jednoj dnevnoj kupovini u manjem marketu ugledam kanelone. Ne mogu da verujem, gledam i ne verujem. Mojoj sreći nikad kraja, o ima i kod nas, naravno iste sekunde završavaju u korpi i lagano idu prema kasi.
Kanelone sam punila smesom koju koristim za lazanje, možda su mere malo drugačije, postupak pravljenja fila je isti.  

Potrebno je: 

za punjenje kanelona

400 g mlevenog mesa junećeg
1 konzerva paradajz pelata
1 glavica crnog luka
3 čena belog luka
origano
brokoli

za bešamel sos
ulje, 
brašno
mleko
1 kisela pavlaka


Izdinstajte crni luk, beli luk, dodajte meso i sve dinstajte 10 minuta. Dodajte brokoli, opran i iseckan na sitne komade, da može da prolazi kroz rupicu za punjenje. Paradajz pelat iseckajte na sitnije komade i dodajte masi od mlevenog mesa. Neka se krčka 15 minuta, pred kraj dodajte 1 kašičicu origana. Ostavite fil da se ohladi, vi za to vreme napravite bešamel. 
Ohladite filove, i krenite sa punjenjem kanelona.
Nisam ni mislila da je tu nešto teško i da nešto može da krene naopako. U stvari nije to tako strašno koliko sam ja htela da to bude perfektno. Imala sam problema sa punjenjem kanelona, koristila sam kesu za punjenje, na kesi sam napravila otvor toliki koliki je i otvor na kanelonima, da je veći cureo bi sa strane, ali u filu su bili malo veći parčići mlevenog mesa pa mi je to pravilo problem. 
Ubrzo sam se toliko iznervirala da sam sve htela da bacim preko terase. Srećom, ne znam za koga, dole na terenu deca su igrala košarku tako da mi nema druge nego da se potrudim i završim već započeto :D 
Uspela sam, i mogu vam reći da se isplatilo. 

Na dno vatrostalne činije sipajte sos od paradajza, bešamel sos, čak možete i da ih izmešate, poređajte napunjenje kanelone, preko sipajte bešamel, zatim drugi red (zavisi koliki je sud u kome spremate, može biti i jedan red), opet paradajz sos i na kraju bešamel sos. potrudite se da vam kaneloni budu skroz prekriveni tečnošću, jer dosta upijaju tečnost., kad su suvi budu tvrdi. Stavite na 170 stepeni  30-40 minuta. Kad ih izvadite pospite ih izrendanim kačkavaljem, i vratite u rernu da se kačkavalj istopi. 
Možete da poslužite toplo i hladno. 


Нема коментара:

Постави коментар