19. 7. 2012.

Punjene tikvice

Evo još jednog recepta koji je čekao da bude objavljen. Sad je pravo vreme za to. Malo se ovih dana kuva, tj zadržavam u kuhinji, samo koliko moram.
Ove tikvice su me oduševile svojim oblikom i izgledom, savršene su za punjenje.

Potrebno je:

6 tikvica
400 g mlevenog mesa
1 veća glavica crnog luka
2 kašike koncentrata paradajza
50 g pirinča
1 jaje

Tikvice operit, obrišite. Odsecite gornji deo tikvice zajedno sa drškom (ako je ima), napravite kao kapicu. Kašičicom izdubite tikvice i sačuvajte sadržaj.
Izdinstajte glavicu crnog luka, dodajte sadržaj tikvica iseckan na sitne kockice. Izdinstajte. Dodajte koncentrat paradajza, mleveno meso. Posolite, pobiberite. Dodajte očišćen i opran pirinač. Sve izmešajte i ostavite da se prohladi. U prohlađeno dodajte 1 jaje.
Napunite tikvice i poređajte ih u vatrostalnu činiju.
Možete napraviti zapršku ili dodati kuvani paradajz pomešan sa vodom( tako sam ja uradila). Zalijte tikvice i stavite ih u rernu da se kuvaju na 175 stepeni 45-50 minuta.
Meni je ostalo fila pa sam napunila i dve paprike.








Нема коментара:

Постави коментар