10. 11. 2013.

Španska pita

Imam dva slična recepta, jedan je zapisan kao španska pita, a jedan kao carska pita. Po sastavu su veoma slični, ja sam kombinacijom dva recepta dobila ukusne projice sa povrćem.
U oba recepta ide sir koji sam izostavila, umesto sira dodala sam 2-3 kašike povrća skuvanog na pari.


 Za špansku pitu potrebno je:

4 jajeta
1 šolja od 2 dl ulja
1 šolja jogurta
2 šolje kukuruznog brašna
1 šolja belog brašna
1 prašak za pecivo
150 g šunke iseckane na kockice
150 g izrendanih kiselih krastavaca
3 kašike povrća (ja sam koristila frikomovu zlatnu mešavinu: šargarepa, grašak, kukuruz)


Umutite jaja, dodajte ulje i nastavite da mutite, dodajte jogurt. Dodajte izmešana brašna sa praškom za pecivo. Dodajte iseckanu šunku, izrendane krastavce, povrće.
Promešajte, sipajte u modle za mafine ili neke druge. Pecite na 180* 30 minuta.



Нема коментара:

Постави коментар