26. 2. 2013.

Punjene suve paprike sa prazilukom

Ovaj recept je moja ulaznica za ovomesečnu igru "Ajme koliko nas je", gde nam je domaćica Milica zadala temu praziluk.

Veliki sam ljubitelj praziluka i imam dosta recepata na blogu, ali za ovu igru sam htela da napravim nešto novo.
Za ovo jelo nije vam potrebno mnogo sastojaka, a zauzvrat dobićete lepo i ukusno predjelo, koje je, kako smo na kraju shvatili, vegansko jelo.
Sastojke možete menjati prema želji i sopstvenom ukusu, ja sam to uradila ovako:

  • 2 praziluka (500g)
  • 30 g suvih vrganja
  • 300 g braon pečurki
  • 1 šolja pirinča
  • 8 suvih paprika
  • so, biber,



1. Operite praziluk i naseckajte ga na kolutove.
2. Paprike operite, stavite ih u činiju i zalijte ih vrelom vodom, da omekšaju.
3. Suve vrganje operite, stavite ih u šerpicu, nalijte ih sa 0,5l vode i kuvajte 20 minuta.
4. Spremite pirinač, operite ga.
5. Naseckajte braon šampinjone na listiće.
6. Procedite vrganje, ali tečnost u kojoj su se kuvali sačuvajte.
7. U šerpu sipajte 3 kašike ulja, dodajte praziluk i izdinstajte ga.
8. Dodajte pirinač i uz neprestano mešanje dinstajte oko 5 minuta, posolite, pobiberite.
9. Dodajte iseckane pečurke, nalijte tečnošću u kojoj su se kuvali vrganji.
10. Dinstajte 15 minuta uz postepeno dodavanje tečnosti.
11. Izvadite parike iz vode i malo ih pustite da se iscede.
12. Punite paprike smesom od praziluka. Poređajte ih u vatrostalnu, ili drugu, činiju, zalijte ih ostatkom tečnosti.
13. Stavite ih u rernu na 180 stepeni 40 minuta. Ostavite da se ohlade, meni su bile ukusnije hladne.
Uživajte!








Нема коментара:

Постави коментар