22. 10. 2011.

Salata sa pšeničnim klicama i tofu sirom

Malo zdrave hrane neće nam škoditi, u stvari treba je bar dva puta nedeljno konzumirati. Meni se sviđa, zapravo svako treba da je spremi sa namirnicama koje najviše voli. Prvo sam pravila klice, a onda sam napravila ovu salatu. Probajte, uvek treba probati nešto novo a uz to i veoma zdravo.
Ja sam salatu pravila od ovih sastojaka:

  • 50 g tofu sira
  • 1 šolja graška
  • 1 šolja kukuruza šećerca
  • 2 šargarepe
  • 1 šolja zelene boranije
  • 1 šolja klica
  • laneno ulje, balzamiko sirće
  • gomasio (zdrava hrana), ja ga koristim umesto soli za salatu
  • manje parče bundeve
  • 1/2 kašičice cimeta i mlevenog kima

U činiji napravite dresing, sipajte ulje, sirće i u to dodajte tofu isečen na sitne kockice, da tofu upije ukus dresinga. Kažu da je tofu kao sunđer, zato ga stavljam u dresing, da pokupi ukus cimeta i kima jer nisam baš ljubitelj tofua.
Povrće skuvajte, iseckajte na sitne kocke, možete i kupiti Frikomove kombinacije (za rusku salatu, balkanska mešavina, zlatna mešavina itd), dodajte klice. Sve sastojke stavite u veliku činiju i prelijte dresingom. Ostavite da se ohladi.






Нема коментара:

Постави коментар