9. 11. 2011.

Piletina sa karijem

Ovo jelo se brzo pravi, možda je priprema malo duža, ali u svakom slučaju imaćete gotov ručak za 60 minuta, možda i manje.

Potrebno je:
1 belo meso
2 kašike maslinovog ulja
1 glavica crnog luka
2 čena belog luka
1 ljuta papričica
2 kašike svežeg izrendanog đumbira(ja sam stavila suvi, nisam imala svež)
2 kašike karija
1 kašika kečapa
125 ml vode
so,
1 paprika sveža

Iseckajte belo meso na kockice željene veličine. Iseckajte crni  luk, beli luk, ljutu papričicu., i svežu papriku. Ja sam jelo spremala u voku, čini mi se da je to najbolja posuda za ovakva jela.
U voku sipajte maslinovo ulje, kad se zagreje dodajte crni luk, kad je skoro gotov dodajte beli luk, ljutu papričicu. Dodajte 2 kašike karija, 1 kašiku kečapa, soli. Promešajte. Dodajte piletinu i dinstajte 3 minute uz stalno mešanje. Dodajte vodu, promešajte da se sve sjedini oko  5 min. Ako je potrebno dodajte još vode, da ne bude gusto ni previše retko. Dodajte šumbir, i papriku isečenu na kolutove. Proverite da li je piletina gotova. Dinstajte još 5 minuta . Servirajte sa pirinčem.


Нема коментара:

Постави коментар