24. 5. 2012.

Pita sa tikvicama


Sada na pijaci ima mladog luka u izobilju, i mi ga  kupujemo u velikim količinama, međutim nemoguće je pojesti sva ona perca koja ostanu od glavica crnog luka. Zato sam ja ta pera upotrebila da napravim pitu sa perima i tikvicama.

Testo napravite kao za pitu sa crnim lukom.

Za fil:

pera od mladog luka(ja sam koristila od 3 veze, bilo je malo više , sledeći put ću smanjiti količinu)
4 manje mlade tikvice
1 jaje
griz po potrebi(da upije višak tečnosti)

Na malo ulja izdinstajte pera, posolite. Dodajte izrendane tikvice(ja ih nisam ljuštila zato što su mlade), kim. Dinstajte 5 minuta. Sklonite da se prohladi.
U ohlađeno dodajte 1 jaje, griz.
Testo razvucite u manji pleh, stavite fil i sve prekrijte testom (nije obavezno, može vam ostati malo otvoreno, da se vidi fil).
Pecite na 18o* 20 minuta, zatim na 200 stepeni 15 minuta, dok ne dobije lepu boju.


Нема коментара:

Постави коментар