29. 4. 2013.

Njoke sa spanaćem

Gnocchi sa spanaćemDobar izbor za one koji slabije ili uopšte ne jedu (to sam ja) spanać, da unesu malo gvožđa kroz hranu. Kad sam mogla ja, verujem da će moći svako od vas.

Ovaj recept sam našla u aprilskom boju časopisa MEZZE, i kao što sam rekla, malo sam ga prilagodila svom ukusu. Prva izmena koju sam uradila je ta, da sam dodala više brašna nego što je napisano u receptu. Sa 150g brašna, testo mi se još uvek lepilo za dlanove i morala sam da dodam još malo, ne bih li dobila testo koje se neće lepiti, a ujedno i neće biti "preopterećeno" brašnom. Druga izmena je da sam njoke barila u slanoj vodi, nisam ih pržila.

Ovako su moji njoki rađeni:


  • 200 g krompir pirea
  • 150 g obarenog spanaća
  • 1 jaje
  • 1/2 kašičice muskatnog oraščeta (po ukusu)
  • 160 g brašna

Spanać operite i obarite. Krompir skuvajte i napravite pire. Sastavite krompir pire sa iseckanim spanaćem. Posolite, dodajte 1 jaje. Sve sjedinite mešajući (ja sam se koristila rukama). Postepeno dodajte brašno i zamesite testo koje vam se neće lepiti za ruke.

Dobijenu masu podelite na 3 dela. Svaki deo razvucite u veliki štapić i isecite ga na sitne komade (sami odlučite koliki će komadi biti).

U veću šerpu sipajte vodu, posolite je 1 kašičicom soli i pustite da provri. Kad voda počne da vri, smanjite temperaturu i ubacujte isečene njoke. Kad isplivaju na površinu, gotove su. Izvadite ih francuskom kašikom (kašikom sa rupicama) i stavite ih u veću činiju.

Kada sam prvi put pravila njoke odmah sam ih upotrebila, a već drugi put sam ih zamrzla da stoje i čekaju trenutak kada će biti dobro imati neki polugotovi obrok u zamrzivaču. Dobro će doći, naročito kad temperatura bude preko 40* i kad vam ne bude do kuvanja.

Evo kako sam ja spremila brze njoke i mogu vam reći da sam baš bila zadovoljna rezultatom.
U tiganj sipajte 2 kašike ulja, dodajte sitno iseckana 3 češnja belog luka. Nek se beli luk malo izdinsta, dodajte 250 ml pavlake za kuvanje. Kad pavlaka provri, ubacite skuvane njoke, promešajte i to je gotovo. Pospite bogato parmezanom i možete uživati do mile volje.

Gnocchi sa spanaćem

Gnocchi sa spanaćem

Gnocchi sa spanaćem

Gnocchi sa spanaćem

Нема коментара:

Постави коментар